<body topmargin="0"><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9803179\x26blogName\x3dVicKuP\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vickup.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vickup.blogspot.com/\x26vt\x3d2925250251904467780', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

donderdag, maart 31, 2005

Wat vliegt de tijd


Of dit nu de log is waar iedereen na zo'n lange tijd op heeft zitten wachten betwijfel ik zelf ook ten zeerste. De tijd zal het leren of na mijn overdadige excuses van een tijd terug ik het loggen nu wel weer serieus oppak. Mijn nieuwe domein bij Argeweb heeft inmiddels al de nodige vertraging opgelopen en als dit een voorteken voor de toekomst is dan zou ik niet al teveel updates verwachten. Alhoewel, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken en zo kun je ook evenredig blij zijn met de volgende link: Googlefight. Deze site laat op wel heel leuke wijze zien welke van de twee ingevulde zoekwoorden de meeste hits oplevert. Check vooral de classics en de funny fights. Ik weet niet waar dit verhaal uiteindelijk belandt. In de prullenbak wellicht? Ik zou er niet op rekenen. Wat betreft het bijhouden van dit log ben ik net zo wispelturig als een D-66'er. Tot het volgende kabinet zou ik zeggen!