<body topmargin="0"><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9803179\x26blogName\x3dVicKuP\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vickup.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vickup.blogspot.com/\x26vt\x3d2925250251904467780', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

woensdag, april 06, 2005

300 radiostations onder één knop


300 zenders beluisteren en opnemen via de computer; Xstreamradio.nl zorgt ervoor dat je je favoriete programma's of muziek nooit hoeft te missen. Ik heb maar gelijk een mail gestuurd naar ze want ik hoop snel antwoord te krijgen op een aantal vragen zoals; welke stations zijn te ontvangen, is het gebonden aan 1 formaat, kan je zelf zenders toevoegen, etc etc? Misschien dat iemand anders al ervaringen heeft met dit op het eerste gezicht erg gave progje?

...


4 Comments:

At 9:47 a.m., Anonymous Anoniem said...

Geen idee, maar ik ga dat eens fijn hier uit zitten proberen :-)

::So::

 
At 10:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nou even mee zitten stoeien, maar moet eerlijk zeggen dat de opname kwaliteit me tegenvalt.

Dit kan ook liggen aan het feit dat ik nooit wat lees en direct op allerlei knoppen begin te drukken...en dus gewoon nog niet de juiste heb ingedrukt :-)

 
At 10:45 a.m., Blogger Vickup said...

In principe is het een goed concept. Heb toch wat opmerkingen. Ik vind de interface nog niet optimaal, toevoegen werkt niet lekker, zie het nut niet van de portal features (ja voor de makers zie ik die wel :D, voor de gebruiker zijn deze echter minimaal), ik mis een duidelijke optie om alles te configureren, ik vind de skin echt LELIJK, recordkwaliteit is niet optimaal (ook niet met .wav) Maar hee...waar hebben we het over. Het is gratis en hij staat nu toch al weer de hele dag aan hier op het werk :D

 
At 11:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vind het prettiger dan www.Nederland.fm qua radio luisteren zeg maar...bijna net zo goed als de library ('donde esta la bibliotheca') van Winamp, maar mis toch wel het meest geweldige radiostation allertijden RADIO STAD DEN HAAG - VOOR AL UW HEERLIJK GRUIZIGE ITALO DISCO!!

maar even verder over ekstriem, het opname scherm is irritant en kan niet kleiner gemaakt worden. Die vlaggetjes zuigen ook...ik ben niet goed met vlaggen, doe mij maar landcodes en dan ziet het geheel er ook niet uit als een gebreide trui van mijn oma (still making sense? of moet ik stoppen met aspirines slikken?)

 

Een reactie posten


<< Home